Přihlašovací údaje #
Vašimi přihlašovacími údaji jsou email a heslo, které jste zadali při registraci. Obojí lze zde změnit. Tímto emailem se přihlašujete a odesílá se na něj také kód při zapomenutém heslu. Pokud chcete změnit heslo, musíte nejdříve tuto volbu zaškrtnout a následně zadat heslo nové.
Vystavené doklady #
Jedná se především o uživatelské nastavení aplikace při vystavování dokladů.
- Vystavil/a – tento údaj bude automaticky vkládán do vystavených dokladů k podpisu. Může obsahovat např. jméno a kontakty na danou osobu či oddělení.
- Rozbalovací panely – v některých částech aplikace mohou rozbalovací panely zpřehlednit zadávání. Rozbalovací panel poznáte podle šipky v pravé části. Takový panel lze kliknutím rozbalit pro více detailů nebo naopak zabalit.
- Ukládat příjemce do adresáře – výchozí nastavení pro ukládání příjemců do adresáře dle IČ při vytváření nového dokladu. Pokud tuto volbu máte při vytváření dokladu zapnutou, s uložením dolkadu se zároveň uloží kontakt a při příštím vytváření díkladu jej můžete pohodlně načíst z číselníku.
- Dotázat se na podpis – při každém stažení nebo tisku dokladu, který má nastaveno vložení podpisu, budete mít možnost tuto volbu změnit. Jednoduše tak můžete vytisknout doklad bez podpisu a podepsat jej ručně.
Push notifikace #
Push notifikace jsou notifikace, které vás upozorní na události v aplikaci (přijatá úhrada atd.), ikdyž aplikace nebude právě spuštěna. Pokud je povolíte, budete po uložení pravděpodobně vyzváni ještě k systémovému povolení přímo z telefonu nebo prohlížeče.