Adresář umožňuje ukládat kontakty pro rychlé použití při vytváření dokladů. Každý uživatel má svůj soukromý adresář. Adresář tedy není vázán na firmu. Při vytváření záznamu v adresáři lze využít načtení fakturačních údajů z databáze ARES. Stačí zadat IČ a sistknout tlačítko s lupou.
Kontaktní údaje #
Kromě fakturačních údajů si lze zaznamenat některé kontatní údaje. Kontaktní osoba a telefon jsou čistě pro vaši potřebu a nikde se do dokladů nepropíšou. Důležitým údajem jsou emailové adresy. Na tyto adresy budou odesílány doklady, upomínky a případné další emaily určené klientovi. V případě automatických upomínek je tento údaj povinný.
Nastavení kontaktu #
U kontaktu si můžete nastavit výchozí splatnost dokladů a možnost automatického odesílání upomínek. Tyto hodnoty jsou výchozí pouze v momentě vytvoření dokladu nebo načtení kontaktu v existujícím dokladu. Znamená to, že je lze následně změnit nad konkrétním dokladem.