Nový účet #
V aplikaci vystupujete pod svým účtem (jako uživatel), který má svůj email a heslo. Každý účet může spravovat několik firem a má k dispozici soukromý adresář klientů. Při zakládání nového účtu stačí vyplnit pouze Váš email, nové heslo a potvrdit tlačítkem Vytvořit.
Nová firma #
Firmou se v aplikaci rozumí účetní jednotka. Může to tedy být jakákoliv právní forma podnikání např. OSVČ. Ihned po vytvoření účtu jste vyzváni k založení první firmy. Pokud si chcete aplikaci pouze rychle vyzkoušet, můžete tento krok Přeskočit a založí se testovací firma. To lze později samozřejmě změnit. Při vytváření firmy můžete využít načení údajů z veřeného rejstříku po zadání IČ. Každá firma je v aplikaci zpoplatněna zvlášť.
Ověření emailové adresy #
Aby bylo možné odesílat doklady emailem přímo z aplikace, je nutné si svou adresu nejdříve ověřit. To můžete učinit v Nastavení -> Firemní údaje a nastavení a následné kliknutí na Zaslat ověřovací email. Na ověření adresy se dostanete také z výstražného upozornění na nástěnce.
Z emailu, který obdržíte, opíšete kód a máte hotovo. Nyní již můžete odesílat faktury přímo z aplikace.
Práce s aplikací #
Navigace #
Hlavní navigace se nachází na postranním panelu. Na horní liště po pravé straně vidíte tři důležitá tlačítka. První umožňuje přepínání mezi firmami (pokud jich máte více než jednu) a zároveň rychlý přístup k nastavení uživatele. Najdete tu také možnost přepnutí aplikace mezi světlým a tmavým režimem.
Další tlačítko je rychlý přístup, který umožňuje přidat nový kontakt nebo doklady jako faktura, zálohová faktura nebo cenová nabídka. Posledním v řadě jsou notifikace. Zde naleznete historii automaticky vystavených dokladů a přijatých plateb napříč všemi firmami.
Pracovní plocha a rozbalovací panely #
Pracovní plocha aplikace se skládá z jednotlivých panelů, které mají hlavičku s titulkem. Pokud má panel ikonu šipky v kolečku, znamená to, že je rozbalovací a po kliknutí na tuto hlavičku se zobrazí zbytek obsahu.